29 березня відбулося засідання кафедри вітчизняної та зарубіжної історії, присвячене результатам моніторингу освітніх програм – 014. Середня освіта (Історія). Психологія першого рівня, 014. Середня освіта (Історія). Психологія другого рівня та 032 Історія та археологія третього освітньо-наукового рівня. В засіданні взяли участь стейкхолдери, які представляли педагогічну спільноту – вчитель історії Бахмутського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 багатопрофільний ліцей» О. А. Чухлєбова; академічну спільноту – доктор філософії, старший викладач Донбаського державного педагогічного університету П. С. Бондаренко; студентську спільноту різних рівнів освіти – А. Бардіна, М. Аксюк. В обговоренні взяла участь член групи забезпечення ОП 014.Середня освіта (Історія). Психологія доцент кафедри педагогіки Н. А. Несторук. Зазначені програми отримали позитивні оцінки присутніх. Предметами обговорення стали питання вдосконалення історичної освіти в умовах інформаційного протистояння, громадянської освіти, організації педагогічної практики. Звернули увагу на необхідність спеціального курсу, результатом якого стане опанування шляхів ідентифікації та протидії гібридним загрозам. За результатами моніторингу групи забезпечення розробили пропозиції щодо змін і доповнень до вказаних освітніх програм.
![](https://edu.forlan.org.ua/wp-content/uploads/2024/04/Моніторинг-1.png)
![](https://edu.forlan.org.ua/wp-content/uploads/2024/04/Моніторинг-3.png)
![](https://edu.forlan.org.ua/wp-content/uploads/2024/04/Моніторинг-5.png)