ДОСЯГНЕННЯ СТУДЕНТСТВА – БЕРЕЗЕНЬ

ДОСЯГНЕННЯ СТУДЕНТСТВА – БЕРЕЗЕНЬ

The student community demonstrates its achievements to us almost every day. And this is not only achievements in education, which evaluates the manifestation of intellectual abilities and initiative, but also creativity, erudition and motivation for self-development outside of educational activities.

На березень припало багато чудових свят, тому студенти цілий місяць були зайняті підготовкою, проведенням заходів та  участю в конкурсах (паралельно з навчанням, звісно ж)

8 березня, в Міжнародний жіночий день, відділ виховної роботи зі студентами проводив конкурс під назвою «Є в дівчині особлива загадка», метою якого було висвітлення справжньої внутрішньої краси та жіночності. Організатори відібрали найкращих, на їх думку, дівчат і за сприяння наших постійних спонсорів –  @kalinkina_photo and @djione.photo – влаштували фотосесію, де кожна учасниця мала можливість продемонструвати свою індивідуальність. Результати конкурсу були оголошені 9 березня, переглянути їх можна в інстаграм @stud_hifl (P. S. Вийшли ду-у-уже гарні світлини, такі «живі», переконайся!).

View post on imgur.com

Про те, як наші студенти відзначали Масницю, ми вже розповідали: це було по-справжньому атмосферно й смачно! Це свято припало на завершення педагогічної практики студентами  четвертого курсу, тож вони повернулись дуже вчасно;)

Четвертокурсники від початку лютого проходили педагогічну практику й намагалися втілити теоретичні знання, які вони здобули на заняттях, на практиці. Цей важливий досвід позначається на кожному по-різному: хтось закохується у викладання ще більше, а хтось розчаровується… Але цей етап повинен подолати кожен студент Горлівського інституту іноземних мов.

Ми поспілкувалися зі студентами четвертого курсу, і ось з якими переконаннями особисто щодо себе вони поділилися:

Студентка: «Я проходила практику в Опитнянському ЗЗСО. На жаль, при доборі баз практик не було враховано місце проживання студентів, оскільки транспорт з району гуртожитку до селища Опитне ходить вкрай рідко.

У той же час учителі та адміністрація школи досить гостинно прийняли мене і всіх студентів-практикантів: на всіх етапах практики я мала змогу консультуватися з викладачами, чим неодноразово користувалась. Дуже дякую їм за допомогу».

Студент: «Це виявилось не так страшно, як мені здавалось раніше. Школа, в якій я проходив практику, була досить непогана. Вчителі-предметники створили для мене всі умови для проведення повноцінної практики, окрема подяка директорці школи, яка особисто опікувала нас упродовж всієї практики. Загалом, враження в мене залишились позитивні. Головне – нічого не боятися:)»

Студентка: «У школі нас зустріли доброзичливо, познайомили з педагогічним колективом. Закріпили за класом і класним керівником, який багато в чому нам допомагав: зорієнтуватися на уроці, упорядкувати документацію; вона познайомила нас із дітьми та допомогла знайти підхід до них.

Єдина проблема, яку я щоразу долала, – це шлях до навчального закладу (транспорт ходить туди дуже рідко), окрім того, у школі бракувало сучасного технічного оснащення.

І попри все, практикою я задоволена: діти активні і тягнуться до знань (що мене приємно вразило:)»

Ми завжди стверджуємо, що студенти ГІІМ є найкращими і завжди будуть. Очікуємо, що невдовзі ви обов’язково поділитеся з нами своїми подальшими досягненнями – тож не соромтесь про це заявляти!

Хочешь поділитись своїми досягненнями? Пиши нам у telegram @HIFL_stud!

Sergey Gladkikh