Психолого-педагогічний десант ГІІМ: навчання через практику

Психолого-педагогічний десант ГІІМ: навчання через практику

Продовжується активна співпраця кафедри психології факультету соціальної та мовної комунікації Горлівського інституту іноземних мов з Краматорською школою № 22 ім М.М. Крупченка.

Адміністрація школи запросила викладачів та студентів ГІІМ допомогти вирішити цікаве завдання. З метою створення сприятливої атмосфери навчання в 10-х класах, до яких потрапили діти з різних шкіл м. Краматорськ, нас попросили допомогти активізувати дружні неформальні стосунки в класі, швидше перезнайомити учнів один з одним.

 Майбутні педагоги і психологи ГІІМ різних освітніх програм – студенти 3 курсу Аліса Федіна і Данило Решетов, Мирослава Марчевська і Юлія Понуровська – разом з доцентом кафедри психології Т.В. Борозенцевою провели 28 жовтня  для учнів медичного  класу тренінг з командоутворення (точніше, його перший етап).

«Розігріти» учнів на початку тренінгу у присутності вчителів було нелегко. Наприкінці 2-годинної зустрічі з’ясувалось, що учні «побоювались говорити з такими дорослими студентами» (19-20 років!!!), які насправді «виявились милими, дотепними  і  товариськими». Діти навіть попросили не виходити студентів з телеграм-чату  класу, принаймні до майбутньої зустрічі, і пообіцяли приєднатись до проєкту Центру психологічної підтримки ГІІМ: прийти на дружній вогник «Теплої середи».

 Тобто нашому психолого-педагогічному десанту вдалось встановити контакт з аудиторією, мотивувати учнів до взаємодії, створити в класі дружню атмосферу  взаємопізнання  і позитивного спілкування.

З  переписки  старшокласників:

 – Та це не урок був 🙂 , просто тренінг.

– Неважливо, як це назвати, але було круто!..

– Щодня б такі зустрічі…

Неоціненний практичний досвід отримують наші здобувачі протягом навчання:   практику, натхнення  і мотивацію до роботи від перших позитивних професійних результатів. Так тримати!

Владислав Ванда