Erasmus+ WARN

 

Program or initiative Reference Title of the project Beneficiary organization,          

 

 

project value

Duration
Erasmus+ KA2 –          

 

 

Capacity Building in the field of Higher Education

Розвиток потенціалу вищої освіти

610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP WARN          

 

 

AcademicResponsetoHybridThreats«Академічна протидія гібридним загрозам»

Consortium of European and Ukrainian Universities          

 

 

721 065,00 €

HIfFL

78 115,00€

15.11.19

14.11.22

 

Робоча група проєкту Еразмус +

«Академічна протидія гібридним загрозам»

610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP

Менеджер проекту:

        Докашенко Г.П., завідувачка кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

 Фінансовий адміністратор проекту:

        Світлакова І.В. в.о. головного бухгалтера

Менеджер з комунікації:

       Концур В.В., доцент кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

Виконавці проекту:

       Докашенко В.М., проф. кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

       Докашенко Г.П., проф. кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

       Концур В.В., доц. кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

       Борозенцева Т.В., доц. кафедри психології

Асистенти проекту:

        Євсеєнко С.А., доц. кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

        Волвенко Н.М., доц. кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

        Стуканова Ю.Р., ст. викладач кафедри вітчизняної та зарубіжної історії

        Бондаренко П.С., здобувачка вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти,

        Богуненко В.О., здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти,

        Концур М.М., здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти,

Технічна команда проекту: Корольов В.В., фахівець інформаційного відділу.

НАВЧАЛЬНО- МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Розроблено та модернізовано в межах грантового  проєкту Еразмус+ «Академічна протидія гібридним загрозам – WARN» (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP) в 2019-2024 рр.

Навчально-методичні матеріали підготовлено для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня  освітньої програми  всіх форм навчання.

«014 Середня освіта (Історія). Психологія».

EDUCATIONAL AND METHODOLOGICAL PROVISION

Developed and modernized within the Erasmus+ grant project “Academic countermeasures to hybrid threats – WARN” (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP) in 2019-2024.

Educational and methodological materials have been prepared for students of higher education at the second (master’s) level of the educational program of all forms of education.

“014 Secondary education (History). Psychology”.

  • Нові курси
  • Модернізовані курси
Ukraine in the Geopolitical Confrontation at Beginning of 21st Century en

АНКЕТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ ТА СТУДЕНТІВ У РАМКАХ WARN-ПРОЄКТУ
“АКАДЕМІЧНА ПРОТИДІЯ ГІБРИДНИМ ЗАГРОЗАМ”

Для оновлення освітньо-професійної програми “Середня освіта (Історія). Психологія” (в рамках WARN-проєкту “АКАДЕМІЧНА ПРОТИДІЯ ГІБРИДНИМ ЗАГРОЗАМ” Erasmus+ Capacity Building Project 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP https://warn-erasmus.eu/ua/ ) проводиться постійне опитування роботодавців та студентів щодо оновлення навичок в умовах гібридних впливів.

1) Анкета для студентів

2) Анкета для роботодавців

3) Анкета для студентів – 2021

4) Анкета для роботодавців – 2021

Інфобокс по проєкту

 

 Academic Response to Hybrid Threats

610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP

Project acronym: WARN
  Priority – curriculum development in security services
Project duration: 15 November 2019 – 14 November 2022
EU funding instrument: European Neighbourhood Instrument (Erasmus+: КА2 CBHE)
Erasmus+ (CBHE) grant amount: 721 065,00 €
Target groups: university students, faculty members, company and organisations
Grant holder:           

 

University of Jyväskylä

Finland

Coordinator and General Manager:          

 

Prof. Timo TIIHONEN, Vice-dean of Faculty of Information Technology

Contacts: tel +358 50 3732125

e-mail: timo.tiihonen@jyu.fi

Partnership:          

 

§  University of Jyväskylä, Finland

§  ECAM-EPMI (Graduate School of Electrical Engineering), France

§  Universidade de Coimbra, Portugal

§  Tartu Ulikool, Estonia

§  Kharkiv National University of Radio Electronics, Ukraine

§  Higher Educational Establishment Ukrainian Catholic University, Ukraine

 

§  State University of Infrastructure and Technologies, Ukraine          

 

§  National University of Ostroh Academy, Ukraine

§  National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts, Ukraine

§  Kharkiv Regional Institute of Public Administration, Ukraine

§  State Higher Education Institution “Donbas State Pedagogical University, Ukraine

§  Ministry of Education and Science, Ukraine

Project goals and objectives:          

 

Proposal targets the national security and the skill gap in security services created by the emergence of hybrid threats. Security sector alone does not have the skills and resources for countering complex hybrid threats but has to rely on security awareness of the critical fields in the society. Understanding the complex interdependencies and resulting vulnerabilities in key sectors is essential for improving the resilience of the nation and hence, the security and welfare of its citizens.

Specific project objectives:

– To fill the security skills gap across various professional domains to increase civic resilience to hybrid threats in Ukraine

 –  To adapt study programs in 7 fields of study and to create LLL course on Countering hybrid threats;

 –  To pilot the adapted study programs and LLL courses;

 –  To create a trans sectoral  environment devoted to countering hybrid threats.

Activities:          

 

  • Summarizing foreseen security challenges and synchronizing partners` specific objectives;
  • Analyzing the EU partner contents and training methodology;
  • Updating the study programmes with new educational content;
  • Design of syllabi and teaching materials;
  • Developing the training manuals for teachers;
  • Content and method trainings for teaching staff;
  • Equipping the interfaculty labs;
  • Enrolling students and trainees;
  • Implementation of curricula;
  • Development of the QA plan and internal and external project evaluation;
  • Development of dissemination and sustainability plans;
  • Holding the promotional campaign, workshop on resilience to hybrid threats challenges and establishing the hubs of excellence;
  • Establishing WARN network;
  • Project organization and management.
Expected results:          

 

  1. To adapt 11 study programmes in 7 fields of study
  2. To deliver the adapted study programmes and courses
  3. To create a trans sectoral environment devoted to civic resilience to hybrid threats
Project coordinator in Ukraine
Kharkiv National University of Radio Electronics; https://nure.ua/          

 

tel. +380577021807  fax: +380577021013

Responsible person: Associate Prof. Svitlana GRYSHKO

Deputy Head of  Economic Сybernetics and Management of Economic Security  

Contacts: tel.: +380639480878, e-mail: svitlala.gryshko@nure.ua

Partners from Ukraine:
Higher Educational Establishment Ukrainian Catholic University; https://ucu.edu.ua/          

 

tеl.: +38032 409940; fax: +38032 409950

Responsible person: Dr. Pavlo KHUD,

Vice-Dean of Faculty of Social Science

Contacts: tel.: +380322409945

e-mail: pavlo.khud@ucu.edu.ua

 

State University of Infrastructure and Technologies; http://duit.edu.ua/          

 

tеl.: +380444637470; fax: +380444637470

Responsible person: Prof. Yuriy DUDNYK

Vice-Rector

Contacts: tel.: +380444637470

e-mail: yu.dudnyk@gmail.com

National University of Ostroh Academy; www.oa.edu.ua          

 

tеl.: +380365422949; fax: +380365422949

Responsible person: Dr. Eduard BALASHOV,

Head of International Relations Department

Contacts: tel.: +380365430023

e-mail: eduard.balashov@oa.edu.ua  

 

 

National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts; www.http://nakkkim.edu.ua          

 

tеl.: +380442802282;

Responsible person: Prof. Olga KOPIYEVSKA,

Head of Department of Art Management and Event Technology

Contacts: tel.: +380442809412

e-mail: okopievska@gmail.com

Kharkiv Regional Institute Of Public Administration Of The National Academy For Public Administration Under The President Of Ukraine ; www.kbuapa.kharkov.ua          

 

tеl.: +380577323266; fax: +380577323266

Responsible person: Prof. Dmytro KARAMYSHEV,

Deputy Director

Contacts: tel.: +380577329735

e-mail: dvk1@i.ua

State Higher Education Institution “Donbas State Pedagogical University”; Horlivka Institute for Foreign Languages www.ddpu.edu.ua;  forlan org.ua          

 

 tеl.: +380626232354; fax: +380626232354

Responsible person: Prof. Galyna DOKASHENKO,

Head of the National and Foreign History Department

Contacts: tel.: +380627422537; +380953528219

e-mail: galinadokashenko@ukr.net

Ministry of Education and Science of Ukraine  www.mon.gov.ua           

 

tel.: +380444813221; tel.: +380444813280; fax: +380444814796

Responsible person: Mrs. Lyubov SHCHITKA

Deputy Head of International Cooperation and European Integration Department

e-mail: l_shchitka@mon.gov.ua

 

 

 

Академічна протидія гібридним загрозам

610133-EPP-1-2019-1-FIEPPKA2-CBHEJP

Коротка назва проекту: WARN
  Пріоритет розробка навчального плану в галузі безпеки
Тривалість проекту: 15 листопада 2019 – 14 листопада 2022
Програма фінансування ЄС:  Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Сума гранту програми Еразмус+ (CBHE): 721 065,00 €
Цільова група: студенти університету, викладачі, компанії та організації, суспільство в цілому
           

 

Отримувач гранту:

Університет Ювяскюля, Фінляндія

Координатор:           

 

Проф. Тімо Тііхонен, заступник декана факультету інформаційних технологій

Контакти: тел.: +358 50 3732125

е-адреса: timo.tiihonen@jyu.fi

§  Партнерство:          

 

§  Університет Ювяскюля, Фінляндія

§  ECAM-EPMI (Вища інженерна школа), Франція

§  Університет Коїмбри, Португалія

§  Університет Тарту, Естонія

§  Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна

§  Український католицький університет, Україна

§  Державний університет інфраструктури та технологій, Україна

§  Національний університет «Острозька Академія, Україна          

 

§  Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

§  Харківський регіональний інститут державного  управління Національної академії державного управління при Президентові України

§  Донбаський державний педагогічний університет, горлівський інститут іноземних мов, Україна

§  Міністерство освіти і науки, Україна

Мета та завдання проекту:          

 

Мета проекту полягає в підвищенні національної безпеки та подоланні нестачі сервісів безпеки, яка виникла через появу гібридних загроз. Безпековий сектор не має достатніх можливостей та ресурсів для самостійної протидії складним гібридним загрозам, він повинен спиратися на обізнаність в питаннях безпеки професіоналів критичних галузей та суспільства в цілому. Розуміння комплексної взаємозалежності та критичної вразливості в ключових секторах є життєво важливим для підвищення стійкості нації до безпекових викликів, а отже, – особистої безпеки та добробуту її громадян.
Завдання проекту:
– заповнити прогалину в галузі безпеки в різних сферах професійної діяльності для підвищення професійної та громадянської стійкості до гібридних загроз в Україні;
  – адаптувати навчальні програми у 7 галузях освіти та розробити курси з протидії гібридним загрозам для освіти впродовж життя;
  – пілотувати адаптовані навчальні програми та курси LLL;
  – створити міжгалузеве середовище з питань протидії гібридним загрозам.

           

 

Напрями діяльності за проектом:

§  Узагальнення передбачених проблем безпеки та синхронізація цілей партнерів;

§  Аналіз змісту та методології навчання в партнерських  університетах ЄС;

§  Оновлення навчальних програм новим змістом;

§  Розробка навчальних програм та навчальних матеріалів;

§  Розробка навчальних посібників для викладачів;

§  Тренінги для викладачів з розробки змісту та методик викладання;

§  Оснащення міжфакультетських лабораторій;

§  Прийом на навчання студентів та слухачів;

§  Впровадження навчальних програм;

§  Розробка плану забезпечення якості, внутрішня та зовнішня оцінка проекту;

§  Розробка планів розповсюдження результатів та сталого розвитку;

§  Проведення рекламної кампанії, семінару щодо стійкості до гібридних викликів загроз та створення центрів передового досвіду;

§  Створення мережі WARN;

§  Організація та менеджмент проекту.

         I.           Адаптувати 11 навчальних програм в 7 галузях освіти          

 

       II.           Запровадити викладання адаптованих навчальних програм і курсів

    III.           Створити міжгалузеве середовище з питань протидії гібридним загрозам

           

 

Координатор проекту від України:

Харківський національний університет радіоелектроніки; https://nure.ua/          

 

тел. +380577021807; факс: +380577021013

Відповідальна особа: Світлана ГРИШКО

доц., к.е.н., заст. зав. кафедри економічної кібернетики та управління економічною безпекою

Контакти: тел.: +380639480878, e-адреса: svitlala.gryshko@nure.ua

Партнери з України:
       
Український католицький університет; https://ucu.edu.ua/          

 

тел.: +38032 409940; факс: +38032 409950

Відповідальна особа: Павло ХУД,

Заст. декану факультету суспільних наук, директор Школи журналістики УКУ

Контакти: тел.: +380322409945

e-адреса: pavlo.khud@ucu.edu.ua

 

Державний університет інфраструктури та технологій; http://duit.edu.ua/          

 

тел.: +380444637470; факс: +380444637470

Відповідальна особа: проф. Юрій ДУДНИК

Проректор

Контакти: тел.: +380444637470

e-адреса: yu.dudnyk@gmail.com

Національний університет Острозька Академія; www.oa.edu.ua          

 

тел.: +380365422949; факс: +380365422949

Відповідальна особа: к.п.н. Едуард БАЛАШОВ,

Керівник відділу міжнародного співробітництва

Контакти: тел.: +380365430023

e-адреса: eduard.balashov@oa.edu.ua 

 

 

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; www.http://nakkkim.edu.ua          

 

тел.: +380442802282;

Відповідальна особа: проф. Ольга КОПІЄВСЬКА,

Зав. кафедри арт-менеджменту та івент-технологій

Контакти: тел.: +380442809412

e-адреса: okopievska@gmail.com

Національна академії державного управління при Президентові України Харківський регіональний інститут державного  управління; www.kbuapa.kharkov.ua          

 

тел.: +380577323266; факс: +380577323266

Відповідальна особа: проф. Дмитро КАРАМИШЕВ,

Заступник директора

Контакти: тел.: +380577329735

e-адреса: dvk1@i.ua

Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов; www.ddpu.edu.ua; forlan org.ua          

 

тел.: +380626232354; факс: +380626232354

Відповідальна особа: проф. Галина ДОКАШЕНКО,

Зав. кафедри вітчизняної і зарубіжної історії

Контакти: тел.: +380627422537; +380953528219

e-адреса: galinadokashenko@ukr.net

Міністерство освіти і науки України www.mon.gov.ua          

 

тел.: +380444813221; тел.: +380444813280; факс: +380444814796

Відповідальна особа: Любов Щітка

Заступник начальника управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції

Контакти:

e-адреса: l_shchitka@mon.gov.ua

 

РЕЗУЛЬТАТИ
поточного піврічного моніторингу
проєкту Академічна протидія гібридним загрозам
(610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP)

WARN presentation HIFL of DSPU

ІНФОРМАЦІЯ ТА КОНКРЕТНІ ПРИКЛАДИ ОТРИМАННЯ НАУКОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ У МЕЖАХ ВИКОНАННЯ ПРОЄКТУ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+
«АКАДЕМІЧНА ПРОТИДІЯ ГІБРИДНИМ ЗАГРОЗАМ»
(610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP)

Горлівський інститут іноземних мов ДВНЗ
«Донбаський держаний педагогічний університет»
ЗВІТ про результати виконання проєкту Еразмус+
«Академічна протидія гібридним загрозам»
Станом на 31.05.2020

Horlivka Institute for Foreign Languages of SHEI
“Donbas State Pedagogical University”

Report on the results of the project
Erasmus+ WARN
Academic Response to Hybrid Threats

Звіт про виконання першого робочого пакету WP1 “Preparation”.

REPORT on WP1 “Preparation”
610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP
Academic Response to Hybrid Threats (WARN)


ФІНАЛЬНИЙ ЗАХІД

Упродовж п’яти років (2019–2024 рр.) команда проєкту Еразмус «Академічна протидія гібридним загрозам – WARN», до складу якої увійшли європейські університети з Фінляндії, Естонії, Португалії, Франції та українські заклади вищої освіти з Києва, Харкова, Львова, Острога досліджували проблему гібридних загроз, намагаючись водночас виробити можливі шляхи ефективної протидії.  Серед них був  і Горлівський інститут іноземних мов Донбаського педагогічного університету. Здобувачі  вищої освіти ОП «Середня освіта (Історія). Психологія» визначали сутність гібридних загроз, вчилися розпізнавати та ідентифікувати їх, формувати стійкість та протидіяти.

А зараз учасники проєкту на фініші: 7 листопада  в Міністерстві освіти і науки України, який також був учасником проєкту, відбудеться підсумковий міжнародний семінар за результатами проєкту «Стійкість до викликів гібридних загроз».  На основних сесіях семінару учасники розглянуть основні досягнення та стійкість проєкту  Еразмус+ WARN, європейські практики стійкості, вплив  проєкту  на стійкість суспільства та  розвиток.

Формат заходу: гібридний (фізична присутність учасників та можливість долучитися онлайн)

Лінк на зустріч: https://kuk-edu-ua.zoom.us/j/74140610644?pwd=zM9imAIaHJoaH6boGt4vXRGoZMY4Tf.1 


Навчальний візит команди Еразмус WARN

З 19 по 23 лютого на факультеті економіки Університету Коімбра (Португалія) відбулася зустріч партнерів Еразмус+ проєкту WARN – Академічна протидія гібридним загрозам. Члени Консорціуму з
7 українських університетів поділилися практичними напрацюваннями щодо різних аспектів ідентифікації та протидії гібридним загрозам. Команду ГІІМ представляли менеджерка проєкту проф. Галина Докашенко, виконавиці проєкту доц. Тетяна Борозенцева та доц. Оксана Грицук, та відповідальна за міжнародне співробітництво доц. Марина Шкуропат. До уваги партнерів команда представила презентацію двох аспектів своєї роботи – воркшоп «Інформаційно-аналітичні інструменти гібридних загроз» та міждисциплінарні проєкти магістерських робіт. Учасники зустрічі відмітили актуальність висвітлення питання інтелектуального та емоційного сприйняття інформації, та її вплив на психо-філологічний стан людини. Керівники робочих пакетів відзвітувалися про їх стан виконання, та підготовку до підсумкового звіту.
Приймаюча сторона запропонувала учасникам серію тренінгів з протидії гібридним загрозам, підготовлених командою проєкту Університету Коімбра, співробітниками Інституту національної оборони Португалії, та Армійського центру прикладної психології. Особливо важливими, з точки зору мети проєкту, були доповідь директорки Інституту Ізабель Нунс про перспективи та тенденції співробітництва в галузі колективної безпеки країн Євросоюзу; а також презентація практичного військового психолога майора Карлоса Каскіна про необхідність психологічної підтримки військових до та під час виконання військової місії, та їхньої повної реабілітації після повернення до цивільного життя. Військовий психолог особливо наголосив на важливості проведення психолого-терапевтичних дій з рідними та близькими військових, що є як ніколи актуальним для нашої країни.
Професор з міжнародних відносин Паула Дупоте Лопес присвятила свій тренінг особливостям організації ефективної взаємодії між студентами та викладачами під час дистанційного навчання, і впровадженню нових підходів з керівництва науковими дослідженнями здобувачів .
Культурна програма передбачала ознайомлення з історичною будівлею Університету Коімбра, який було засновано у 1290 році, унікальною, за красою оздоблення та наявністю давніх книжок, бібліотекою.
За підсумками навчального візиту, учасники отримали сертифікати, та висловили готовність успішно завершити всі проєктні завдання і підготувати спільний звіт.


Вебінар «Виклики впровадження діючих проєктів Еразмус+: Розвиток потенціалу вищої освіти та інших проєктів співпраці на період воєнного стану в Україні»

2 червня 2022 року відбувся вебінар від NEO України спільно з Міністерством освіти і науки України «Виклики впровадження діючих проєктів Еразмус+: Розвиток потенціалу вищої освіти та інших проєктів співпраці на період воєнного стану в Україні»,на якому були присутні й представники проектів #MultiEd та #WARN від Горлівського інституту іноземних мов. У заході взяли участь близько 80 членів команд діючих проєктів Еразмус+, а також координатори від EACEA – Європейської виконавчої агенції з освіти та культури, що опікується всіма Еразмус+ проєктами.

На початку зустрічі було підкреслено, що, попри воєнний стан, уряд Україні, зокрема й МОН, визначили серед пріоритетних завдань діяльності виконання міжнародних зобов’язань.

Керівниця Національного Еразмус+ Офісу України Світлана Шитікова щиро привітала всіх учасників вебінару, виявила обізнаність щодо ситуації, у якій опинилися деякі українські університети через агресію рф, тимчасову окупацію окремих територій, руйнування інфраструктури, внутрішнє переміщення та втрату обладнання й документації проєктів. Усі зазначені ризики, безумовно, шкодять вчасному виконанню зобов’язань й офіційно визнані обставинами непереборної сили, які будуть враховані під час розгляду питань призупинення або продовження термінів подання кінцевих результатів проєктів.

Світлана Шитікова подякувала командам за роботу та запевнила в готовності НЕО України здійснювати консультаційну підтримку проектантів 24/7. У своїй презентації керівниця окреслила виклики, з якими зіткнулися українські виші, та докладно зупинилася на шляхах їхнього розв’язання спільно з НЕО України.

Віримо в Україну, кожного громадянина, Збройні Сили України, партнерів та працюємо разом на результат для перемоги! Все є і буде Україна!


Еразмус флешмоб в Україні.

? Програмі ЄС Еразмус+ виповнюється 35 років у 2022!

Горлівський інститут іноземних мов пишається тим, що зміг долучитися до руху Еразмус+ у 2019 році участю відразу у двох проєктах KA2: #WARN “Академічна протидія гібридним загрозам” (інституційний менеджер проекту проф. Галина Докашенко) та #MultiEd «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції України» (інституційний менеджер проекту доц. Марина Шкуропат).

✍️ Завдяки програмі Еразмус+ ми відчули себе частиною єдиного європейського освітнього простору, стали дихати тим самим повітрям інновацій в освіті, яким дихають європейські колеги.  Ми зрозуміли, що нам вкрай необхідно вивчати передовий академічний досвід в інституціональному та методологічному планах, але є й багато такого, чим ми можемо поділитися із колегами: наприклад, своїми унікальними навичками відроджуватися з нічого, відновлювати свою спроможність, працювати, змінюватися, проводити дослідження у геть інших умовах, ніж знайомі європейським університетам.

На жаль, спочатку пандемія, а зараз військова агресія повномасштабно втрутилися в чудово спланований хід наших проєктів, але ми переконані, що й у таких умовах відданість справі та професіоналізм наших команд дозволять досягти максимальних результатів.

? Ми вдячні #ErasmusPlus #ErasmusUA за можливість професійного розвитку, окреслення перспектив, розширення горизонтів;

  • #NEO_Ukraine та @Svitlana_Shytikova за підтримку та заохочення до подальших Erasmus+ активностей;
  • європейським партнерам проектів #MultiEd та #WARN за високий професіоналізм та щирість;
  • колегам і друзям із команд українських університетів-партнерів #MultiEd та #WARN за творчу співпрацю, підтримку та витримку.

Віримо в себе та Збройні Сили України, сподіваємося на підтримку сил добра з усього світу!

Все буде Україна! ??


20-21 грудня 2021 року в Національному університеті «Острозька академія» відбулася координаційна нарада учасників проєкту. Основними питаннями  порядку денного стали звіти українських вишів щодо оновлення профілів і навчальних планів магістерських програм, щодо силабусів нових і оновлених курсів. Так було обговорено силабус спільного курсу  «Гібридні загрози та комплексна безпека», а також силабуси нових та оновлених курсів за кожною освітньої програмою. Команда ГІІМ представила силабус нового навчального курсу «Історія та гібридні загрози», а також силабуси оновлених курсів «Історія міжнародних відносин», «Україна в геополітичному протистоянні початку ХХІ ст.», «Методика та організація соціально-психологічних та громадських  тренінгів». Учасники наради також підвели підсумки заходів щодо розповсюдження проєктних результатів   та визначили  пропозиції щодо майбутньої рекламної кампанії.  


26 жовтня в Горлівському інституті іноземних мов відбулося урочисте відкриття Центру соціальної інтеграції та особистісного розвитку  молоді з тимчасово окупованих територій України, в якому взяли участь представники центральної, обласної та міської державних структур. Складовою Центру є Лабораторія дослідження гібридних загроз, створена в межах проєкту Еразмус+ «Академічна протидія гібридним загрозам». Робота Центру та Лабораторії буде націлена на наступні основні напрями: діагностика емоційного стану та ціннісних орієнтирів молоді, розробка і впровадження  адаптаційних технологій з урахуванням українських суспільних реалій, формування у молоді з тимчасово окупованих територій цивілізаційного гуманістичного світоглядного контенту та соціально-відповідального погляду на перспективи особистісного розвитку, розбудова власної життєвої траєкторії здобувача вищої освіти як активного та відповідального учасника суспільних процесів становлення і зміцнення демократичної держави. Відкриття такого  Центру стане початком нового кластеру для роботи з попередження, вивчення та протидії гібридним загрозам. Отже, WARN – середовище збагатилося ще одним важливим складовим елементом.


22 жовтня відбулася V-й Всеукраїнська науково-практична  онлайн-конференції  з міжнародною участю «Регіоналістика в цивілізаційному вимірі: напрями та перспективи поступу». Вона стала логічним продовженням чотирьох конференцій, що проходили під назвою«Бахмутська старовина: краєзнавчі дослідження». Зміна вектору   обумовлена прагненням реалізувати   пропозиції учасників попередніх форумів щодо розширення кола питань для обговорення за рахунок  проблематики інших галузей гуманітарних знань. Співорганізаторами, як і в попередні роки, виступили Інститут історії України НАН України, Національна спілка краєзнавців України, Донецький національний університет імені Василя Стуса,  КЗК «Бахмутський краєзнавчий музей».  На пленарному засіданні та в сьомі секціях конференції її учасники – науковці, викладачі, краєзнавці-практики, здобувачі освіти з України, Естонії, Казахстану, Киргизії, обговорили теоретичні та джерелознавчі засади  регіоналістики, ознайомилися з основними напрямами зарубіжної регіоналістики, констатували поширення практики використання  історії як інструменту гібридних загроз. В межах проєкту Еразмус + «Академічна протидія гібридним загрозам» на пленарному засіданні з доповіддю «Регіональні дослідження: біополітична перспектива» виступив представник європейського партнера, професор регіональних політичних досліджень Університету Тарту (Естонія) Андрій Макаричів.  Працювала окрема секція «Історія як засіб гібридних загроз», на якій представлено 16 повідомлень.  Основні доповіді та повідомлення будуть опубліковані в черговому випуску збірника наукових праць Горлівського інституту іноземних мов «Грані історії».

Пленарне засідання

Секція 7 Історія як засіб гібридних загроз


Семінар з обміну знаннями, отриманними в літній школі університету Ювяскюля та тренінгу зі змагального навчання

Українські учасники консорціуму зібралися на перший за час пандемії офлайн-семінар. Спільну роботу присвятили обміну знаннями, що їх отримали в літній школі університету Ювяскюля за курсом “Changing Security and Hybrid Threats”, вирішенню нагальних питань щодо оновлення профілів магістерських програм та розробці загального курсу з гібридних загроз та комплексної безпеки. Європейські колеги долучилися до семінару в онлайн режимі. Зокрема, партнери з університету Ювяскюля провели тренінг зі змагального навчання у боротьбі з гібридними загрозами, зокрема, когнітивним зламом. Українська частина команди розглянула підходи до розробки нової змагальної методики навчання проактивному захисту і затвердила структуру посібника з особливостей цієї методики і її впровадження у навчальний процес. Від команди ГІІМ в роботі семінару взяли участь викладачі Борозенцева Т.В., Докашенко Г.П., Докашенко В.М.
Джерело: https://warn-erasmus.eu/ua/news/workshop-on-internal-dissemination-of-the-jss-findings-and-current-projecttasks/


Відкриття нової лабораторії

26 травня в інституті відкрито Лабораторію дослідження гібридних загроз (аудиторія 402) в межах проєкту Еразмус+ «Академічна протидія гібридним загрозам» (Academic Response to Hybrid Threats  610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP). Лабораторія створюється як організаційний та дослідницький центр для спільної роботи викладачів та студентів інституту. Аналогічні центри відкрито також ще в шести українських університетах – учасниках проєкту. Обладнання було ретельно підібране саме для   забезпечення магістерських програм і дослідницької роботи у  відповідних галузях проєкту, що забезпечить створення всеохоплюючого міжгалузевого академічного середовища для спільної роботи освітян, науковців та професіоналів різних галузей з метою посилення стійкості суспільства і протидії гібридним впливам і загрозам. Загальна сума придбаного для Лабораторії обладнання складає 893 812 гривень 82 коп.

Велика подяка нашим партнерам з Українського католицького університету за їх зусилля із закупівлі обладнання, врахування всіх партнерських побажань і узгодження всіх вимог гранту з українським законодавством.

Особлива подяка NEO в Україні і його координатору Світлані Шитіковій за допомогу в дотриманні та узгодженні вимог гранту і українського законодавства в процесі придбання обладнання.


Міжнародна онлайн-конференція

«Гібридні загрози у контексті європейської безпеки»

18 травня 2021 р. робоча група проєкту Еразмус + WARN взяла участь у конференції «Гібридні загрози у контексті європейської безпеки» (Conferência “Hybrid Threats in the context of European Security”), ініційованій Португальським національним коледжем оборони (IDN).

Учасники конференції проаналізували концептуальні та політичні обмеження, які обумовлені гібридними загрозами; розглянули комплексний підхід щодо безпеки в усіх відповідних політичних секторах Європейського Союзу. Участь у заході надала можливість дізнатись про сучасні теоретичні та практичні підходи до вивчення проблематики гібридних загроз.


Команда Горлівського інституту іноземних мов провела вебінар науково-педагогічних працівників на тему «Людина в умовах гібридних загроз».  Мета заходу – висвітлення перших результатів участі в проєкті «Академічна протидія гібридним загрозам», виконуваного у межах проєкту Еразмус+. Учасники вебінару знайомилися з глосарієм гібридних загроз, виконували вправи з розвитку медіаграмотності, вчилися розпізнавати фейки та протистояти маніпуляціям. Одностайно визначили ефективність спілкування й виявили бажання продовжувати зустрічі в такому форматі.


Онлайн-тренінг«Wargaming»

9 грудня 2020 р.відбувся онлайн-тренінг «Wargaming», ініційований представникамиЛабораторії конфліктології тагібридних загроз (LTLabTNO,theHague, Netherlands), в якому взяли участь здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти І. І. Наумов та доцент кафедри вітчизняної та зарубіжної історії Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУВ. В. Концур.

Під час тренінгу відбулось знайомство з різними видами ігор, спрямованими на моделювання конфліктних ситуацій. Учасники отримали можливість взяти участь у проведенні 2 ігор:Matrix та Dilemma, спрямованих на пошук оптимальних шляхів вирішення конфліктів, вироблення стратегії поведінки у різного роду конфліктних ситуаціях тощо. Це, безперечно, сприяло набуттю вкрай необхідного для сучасної людини досвіду.


6 листопада 2020 р. відбулась Моніторингова Місія Національного Еразмус-офісу в Україні.

Директор ГІІМ Бєліцька Є. М. і менеджер проєкту Докашенко Г. П. представили інформацію щодо досягнутих результатів робочої групи за 2019-2020 рр.

У рамках онлайн-моніторингу було обговорено фінансові питання, організовано зустріч зі стейкхолдерами проєкту та підведено попередні висновки з усіма учасниками моніторингової наради.


ГІІМ в родині Erasmus

16 жовтня 2020 Горлівський інститут іноземних мов долучився до онлайн марафону святкування днів Програми Європейського Союзу Еразмус+ в Україні. Команди двох Erasmus проектів – MultiEd та WARN, у яких зараз бере часть наш інститут, спільно підготували презентацію нашого навчального закладу.

Святкові заходи проходили з 15 по 17 жовтня 2020 р.в межах світової ініціативи #ErasmusDays 2020 по всій Україні. Заходи були націлені на всіх учасників Програми, презентувавши відкриті можливості для студентів та випускників, молоді від 13 до 30 років та батьків, працівників університетів та молодіжних організацій, закладів освіти та наукових установ, громадських, приватних та державних організацій. Заходи #ErasmusDays 2020 охопили учасників практично по всій Україні, які змогли дізнатись про можливості, досвід та історії успіху учасників Програми ЄС Еразмус+ і, як результат, надихнутись на власні звершення та перемоги!

Подробиці за посиланнями:

https://erasmusplus.org.ua/novyny/3109-ukrainian-erasmus-marathon-ta-zakhody-erasmusdays-2020-15-17102020.html

https://www.facebook.com/novyinyaz/videos/2762722507275602


23-24 жовтня в Горлівському інституті іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»  відбулася ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Бахмутська старовина: краєзнавчі дослідження – 2020», в межах якої працювала окрема секція «Історія як засіб гібридних загроз» (керівник секції – професор В.М. Докашенко). На пленарному засіданні учасники ознайомилися з  доповіддю магістранта Наумова І. «Гібридні загрози сучасності: регіональний вимір». Доповіді та виступи було підготовлено за матеріалами проекту Еразмус+ «Академічна протидія гібридним загрозам».


25 вересня 2020 р. відбувся онлайн-семінар «Сприяння побудові відкритого, безпечного та життєстійкого суспільства в умовах гібридних загроз на прикладі балтійського регіону», який підготувала доцент кафедри вітчизняної та зарубіжної історії Концур В.В.

Під час роботи семінару було розглянуто напрацювання та підходи до побудови життєстійкого безпечного суспільства, які викладалися на безпекових онлайн-курсах у Тартуському університеті, Естонія (партнер проекту WARN).

У заході взяли участь зацікавлені у проблематиці семінару викладачі ЗВО.


16 вересня 2020 р. Відбулась відеозустріч учасників проєкту програми ЄС Еразмус+ «Академічна протидія гібридним загрозам – WARN» , під час якої були обговорені оновлені терміни проекту, план забезпечення якості та процедуру придбання обладнання.


7 липня 2020 р. українська  частина проекту  «зустрілася» на платформі ZOOM для визначення найближчих завдань щодо розбудови міжгалузевого середовища в університетах – партнерах. Відбувся ефективний обмін думками з питань синхронізації окремих активностей, а також обговорено й схвалено  базові документи   для створення та взаємодії лабораторій дослідження гібридних загроз в кожному із закладів – учасників проекту.


В рамках виконання проекту WARN (Еразмус+ «Академічна Протидія гібридним загрозам») з 23 по 27 червня 2020 р. відбудеться опитування «Карантин очима пересічного громадянина».

Запрошуємо всіх студентів, викладачів та адміністративний персонал взяти участь у опитуванні.

Усі відповіді анонімні, тому просимо вас бути максимально відвертими, відповідаючи на запитання. Це наукове дослідження,  і ми будемо вдячні, якщо Ви надасте відповіді на всі запитання.

Для участі в опитуванні, будь ласка, пройдіть за посиланням.

https://forms.gle/FWRU5PmpVpWW2QAS9

Команда проекту вдячна за Ваш внесок!


2.04.2020. Команда Горлівського інститут у іноземних мов в особі менеджера з комунікації Концур Вікторії долучилася до участі в он-лайн курсі «Безпека в Балтійському регіоні».Дуже вдячні нашим колегам Тартуського університету за високий організаційний рівень заходу.Плануємо скористатися цінним досвідом.


23.04.2020.  Відбулася онлайн – зустріч університетів – партнерів  під головуванням керівника проекту  професора університету Юваскюля (Фінляндія) Тімо Тііхонена. Проєктні команди  обговорили низку організаційних питань та особливості роботи в умовах пандемії.


15.05.2020. Чергова онлайн – зустріч учасників – партнерів.  Триває активна робота над проектом, обговорили створення міжгалузевого середовища. 


 23.06.2020. Відбулася електронна нарада учасників проекту, на якій координатор Тімо Тііхонен підвів підсумки його реалізації станом на червень. Учасники визначили пріоритетні напрямки роботи наступного періоду.


29 червня 2020. Команда проекту ГІІМ Erasmus+ WARN взяла участь у вебінарі “Coronavirus and the Future of Liberalism”. Дякуємо Томасу Допіта (Чехія) та Андрію Макаричеву (Естонія) за ретельну підготовку заходу та цікаві ідеї.


19-20 лютого 2020 р. пройшла чергова зустріч учасників проекту за темою «Актуалізація проблематики і завдань проекту».  В межах зустрічі  відбувся відкритий  семінар з особливостей конструювання освітніх програм на основі міжнародного досвіду в межах національного законодавства. Модератором виступив Юрій Рашкевич, член Національної команди  експертів з реформування вищої освіти. Захід відбувся за підтримки Національного Еразмус+ офісу в Україні, зокрема Світлани Шитікової та Жанни Таланової.


5-6 грудня 2019 р. відбулася установча зустріч партнерів проєкту «Академічна протидія гібридним загрозам» (Academic Response to Hybrid Threat, WARN). Разом виконавці проєкту працюватимуть над розбудовою безпечного громадянського середовища в Україні. Крім того, проєкт має запровадити міждисциплінарні та короткострокові сертифіковані освітні програми, спрямовані на протидію гібридним загрозам, розбудову експертної інфраструктури для проведення міждисциплінарних досліджень і дослідницько-орієнтованих занять. Передбачається, що навчальні модулі з інформаційної безпеки будуть побудовані із застосуванням технологій превентивного навчання, які використовуються у системах штучного інтелекту країн Європейського Союзу. Результати проекту надалі використають для програм навчання і підвищення кваліфікації педагогів.


6 листопада 2019 р. у межах Міжнародного інформаційного тижня програми Еразмус+ в Україні відбувся День переможців конкурсу проектів Еразмус+: Розвиток потенціалу вищої освіти.

З доповіддю щодо співпраці з Міністерством освіти і науки України, очікуваних результатів, особливостей поширення та використання результатів проєктів виступила Катерина Супрун, Державний експерт Експертної групи з питань аналітики, фінансування та міжнародних зв’язків Директорату вищої освіти і освіти дорослих.

Команда Національного Еразмус+ офісу в Україні: Світлана Шитікова, Жанна Таланова, Іванна Атаманчук і Петро Крайнік розповіли про національні особливості впровадження проєктів, управління та звітності для українських університетів, національне законодавство щодо забезпечення якості вищої освіти, моніторингові процедури проєктів відповідно до правил EACEA, питання реєстрація проєктів у Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Під час семінару відбулася перша зустріч із представниками закладів – партнерів проєкту: «Академічна протидія гібридним загрозам». Партнери обговорили напрями подальшої співпраці та особливості реалізації нового проєкту.


ПРОГРАМА
ХVІІІ Міжрегіональної науково-практичної конференції молодих учених та аспірантів
«Дослідження молодих науковців у галузі гуманітарних наук»
14 травня 2020 року
Дню науки в Україні присвячується

ПРОЕКТ
WARN«Академічна протидія гібридним загрозам»

Інтерв’ю Докашенко Г.П. “Вільному радіо”

Шановні колеги! Шановні здобувачі вищої освіти!

          Пропонуємо взяти участь в обговоренні нових навчальних курсів, розроблених в межах проєкту,  «Гібридні загрози та комплексна безпека», «Історія та гібридні загрози», а також оновленого профілю освітньої програми (зміни позначено червоним кольором). Ваші рекомендації, зауваження, пропозиції просимо надсилати на електронну адресу кафедри вітчизняної та зарубіжної історії: history@forlan.org.ua.

          Дякуємо за співпрацю!


ІНСТИТУТ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ НАН УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КРАЄЗНАВЦІВ УКРАЇНИ

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТУСА

ГОРЛІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДВНЗ

«ДОНБАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КЗК «БАХМУТСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ»

Шановні колеги!

          Маємо честь запросити Вас до участі в VІ-й всеукраїнській науково-практичній  онлайн-конференції  з міжнародною участю «Регіоналістика в цивілізаційному вимірі: напрями та перспективи поступу». Цього року організаційний комітет запропонував проведення конференції у форматі «круглого столу» на тему «Регіоналістика в умовах гібридних загроз та повномасштабної війни». Захід проводиться в рамках реалізації проекту Erasmus+ «Академічна протидія гібридним загрозам» WARN 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP, його проведення  заплановано на  20 жовтня 2022 р. о 13.00 (за київським часом) в онлайн режимі за посиланням: https://meet.google.com/tas-ezmq-wjz

Основні питання для обговорення:

  1. Історія як інструмент гібридних загроз.
  2. Донеччина: історичні проблеми ідентифікації.
  3. Музеї в збереженні історичної пам’яті.
  4.  Особистісний формат регіональних досліджень.

Умови участі в конференції:

Для участі в конференції потрібно до 18 жовтня 2022 року (включно) надіслати заявку за вказаною формою  history@forlan.org.ua

Зразок оформлення довідки про автора:

Прізвище, ім’я, по батьковіㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Місце роботи або навчання
Посада, науковий ступінь, вчене звання Для здобувачів – назва ЗВО, курс
Контактний телефон і адреса електронної пошти автора статті
Тема виступу
Варіанти участі (підкреслити) – виступити з доповіддю (до 15 хв.), – виступити з повідомленням (до 5 хв.), – опублікувати статтю (заочна участь)

Запрошуємо взяти участь у формуванні чергового випуску збірника наукових праць, для чого надіслати на вказану адресу оргкомітету статтю (українською чи англійською мовами), назва файлу повинна відповідати прізвищу першого автора, наприклад: petrenko.doc

Після одержання матеріалів оргкомітет обов’язково надсилає повідомлення з підтвердженням факту прийняття їх до публікації у збірнику наукових праць «Грані історії» № 5(13). Завдяки стипендії від проєкту “Підтримка українським редколегіям” (SUES – Support to Ukrainian Editorial Staff) публікація у збірнику безкоштовна.

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ І ТЕХНІЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ ПУБЛІКАЦІЇ:

1. Структура публікації

          Статті повинні містити наступні елементи:

          • постановка проблеми в загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями;

          • аналіз останніх досліджень (історіографія проблеми), в яких започатковано розв’язання даної проблеми і на які опирається у своїй роботі автор;

          • виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується дослідження; формулювання цілей (постановка завдання);

          • виклад основного матеріалу з обґрунтуванням отриманих наукових результатів;

          • висновки та перспективи подальшого дослідження проблеми.

2. Технічні вимоги щодо оформлення матеріалів:

  • обсяг статей – 6-12 сторінок формату А 4;
  • параметри сторінки: ліве поле – 2, праве – 2, верхнє – 2, нижнє – 2 см.
  • шрифт: Times New Roman. Розмір шрифту 14, інтервал 1,5;
  • в електронному варіанті набір має бути виконано за програмою WORD 6.0, 7.0 і вище, WINDOWS 98 і вище

приклад оформлення матеріалів:

УДК                                                                                                  Іванов В.С.

МАТЕРІАЛИ ДО ІСТОРИЧНОЇ ТОПОГРАФІЇ МІСТА-ФОРТЕЦІ БАХМУТ

посилання на літературу в тексті наводяться у квадратних дужках, наприклад [3];

після тексту статі подаються РЕЗЮМЕ українською та англійською мовами (до 10 рядків кожне) та ключові слова українською та англійською мовами;

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 подається у послідовності розміщення посилань на сторінках тексту;

Координати організаційного комітету

Горлівський інститут іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

g.dokashenko@forlan.org.ua    T: 095 352 82 19 – Докашенко Галина Петрівна

v.kontsur@forlan.org.ua      Т: 099 684 99 75 (Viber, WhatsApp) – Концур Вікторія Володимирівна


ІНСТИТУТ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ НАН УКРАЇНИ

                       НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КРАЄЗНАВЦІВ УКРАЇНИ

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ім. ВАСИЛЯ СТУСА

ГОРЛІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДВНЗ

«ДОНБАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КЗК «БАХМУТСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ» 

Шановні колеги!

         Маємо честь запросити Вас до участі у ІV Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції  з міжнародною участю «Бахмутська старовина: краєзнавчі дослідження – 2020», яка відбудеться  23 жовтня 2020 року.

Напрями роботи конференції:

  1. Теоретичні та історіографічно-джерелознавчі засади історичної регіоналістики
  2. Регіональнаісторія: проблемиідентичності, ментальності, самосвідомості
  3. Проблемидатуваннянаселенихпунктіввконтекстіісторичноїурбаністики
  4. Історичнабіографістика
  5. Історіяповсякденността усна історія: локальніакценти
  6. Історіязалізничноїспадщини краю
  7. Музеї та музейна справа в ХХІ столітті: стан та перспективирозвитку
  8. Освіта, культура, література і мистецтво: регіональний вимір
  9. Історія як об’єкт гібридної загрози
  10. Медіаграмотність: сучасні регіональні виклики 

Умови участі в конференції:

Для участі в конференції потрібно до 20 жовтня 2020 року (включно) виконати наступні дії:

І. Заповнення заявки

Заповнити форму заявки на участь у конференції в onlineрежимі, перейшовши за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc__ti0RYy_0O9fl7HCR5WECx1Up6ori0ym6S9DcJQKi8YvkQ/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

ІІ. Направлення матеріалів електронною поштою

Надіслати на електронну адресу оргкомітету bakhmut.conference@gmail.comтези доповіді / статтю (українською, російською чи англійською мовами), назва файлу повинна відповідати прізвищу першого автора, наприклад: petrenko.doc

Після одержання матеріалів оргкомітет обов’язково надсилає повідомлення з підтвердженням факту прийняття їх до публікації.

За результатами роботи планується видання електронного збірника матеріалів конференції «Бахмутська старовина – 2020».

ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ І ТЕХНІЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ ПУБЛІКАЦІЇ:

  1. Структура публікації

         Статті повинні містити наступні елементи:

  • постановка проблеми в загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями;
  • аналіз останніх досліджень (історіографія проблеми), в яких започатковано розв’язання даної проблеми і на які опирається у своїй роботі автор;
  • виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується дослідження; формулювання цілей (постановка завдання);
  • виклад основного матеріалу з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;
  • висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у цьому напрямку.
  1. Технічні вимоги щодо оформлення матеріалів:
  • приклад оформлення матеріалів:

УДК                                                                                                Іванов В.С.

МАТЕРІАЛИ ДО ІСТОРИЧНОЇ ТОПОГРАФІЇ МІСТА-ФОРТЕЦІ БАХМУТ

  • посилання на літературу в тексті наводяться у квадратних дужках, наприклад [3];
  • після тексту статі подаються РЕЗЮМЕ українською та англійською мовами (до 10 рядків кожне) та ключові слова українською та англійською мовами;
  • СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ подається у послідовності розміщення посилань на сторінках тексту;
  • обсяг статей – 6 сторінок формату А 4;
  • в електронному варіанті набір має бути виконано за програмою WORD 6.0, 7.0 і вище, WINDOWS 98 і вище, шрифт: TimesNewRoman. Розмір шрифту 14 , інтервал 1,5;

Параметри сторінки: ліве поле – 2, праве – 2, верхнє – 2, нижнє – 2 см.

Координати організаційного комітету

КЗК «Бахмутський краєзнавчий музей»

Адреса для поштової кореспонденції:

вул. Незалежності, 26, м. Бахмут, Донецька обл., 84500

@: bkm.conference@gmail.com

W: artmuseum@i.ua

T: 0990386133

Горлівський інститут іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

Адреса для поштової кореспонденції:

вул. Садова 78-а, м. Бахмут, Донецька обл., 84500

galinadokashenko@ukr.netT: 095 352 82 19 – Докашенко Галина Петрівна

bakhmut.conference@gmail.comТ: 099 68499 75 – Концур Вікторія Володимирівна

В рамках виконання проекту WARN (Еразмус+ «Академічна Протидія гібридним загрозам») з 23 по 27 червня 2020 р. відбудеться опитування «Карантин очима пересічного громадянина». 

Запрошуємо всіх студентів, викладачів та адміністративний персонал взяти участь у опитуванні.

Усі відповіді анонімні, тому просимо вас бути максимально відвертими, відповідаючи на запитання. Це наукове дослідження,  і ми будемо вдячні, якщо Ви надасте відповіді на всі запитання. 

Для участі в опитуванні, будь ласка, пройдіть за посиланням.

https://forms.gle/FWRU5PmpVpWW2QAS9

Команда проекту вдячна за Ваш внесок!

8 проектів – переможців  конкурсу  Програми Еразмус+: Розвиток потенціалу вищої освіти розпочнуть діяльність в Україні

«Академічна протидія гібридним загрозам» (WARN)

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or EАCEA. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.

Администратор