МЕТОДИКА НАВЧАННЯ В УМОВАХ ГІБРИДНИХ ЗАГРОЗ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ В УМОВАХ ГІБРИДНИХ ЗАГРОЗ

Таку назву отримав курс підвищення кваліфікації викладачів та співробітників інституту, який фіналізував вже минулий навчальний рік. Курс розроблено за матеріалами проєкту Еразмус +«Академічна протидія гібридним загрозам»  (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP) з метоюнадати знаннята навички, необхідні для розуміння, аналізу та  реагування на гібридні загрози в професійній діяльності  та громадському житті.

Учасники курсів ознайомилися з навчальним посібником з питань методики, визначили переваги методики «перевернутого класу». Практичним завданням стало розроблення дилем та умов вибору  між двома або більше альтернативами.

Всі кафедри взяли участь в цій роботі.  Дилеми вийшли дуже актуальні, націлені на реальні  питання і проблеми, з урахуванням специфіки кожної кафедри та відділу. Наразі триває робота з їх узагальнення  для використання в освітньому процесі. Плануємо видати  результати окремим  онлайн виданням.

Попереду в учасників курсів – цікаві зустрічі, практичні завдання, обговорення, до яких долучаються  й наші колеги по консорціуму.

Владислав Ванда