Таку назву отримав курс підвищення кваліфікації викладачів та співробітників інституту, який фіналізував вже минулий навчальний рік. Курс розроблено за матеріалами проєкту Еразмус +«Академічна протидія гібридним загрозам» (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP) з метоюнадати знаннята навички, необхідні для розуміння, аналізу та реагування на гібридні загрози в професійній діяльності та громадському житті.
Учасники курсів ознайомилися з навчальним посібником з питань методики, визначили переваги методики «перевернутого класу». Практичним завданням стало розроблення дилем та умов вибору між двома або більше альтернативами.
Всі кафедри взяли участь в цій роботі. Дилеми вийшли дуже актуальні, націлені на реальні питання і проблеми, з урахуванням специфіки кожної кафедри та відділу. Наразі триває робота з їх узагальнення для використання в освітньому процесі. Плануємо видати результати окремим онлайн виданням.
Попереду в учасників курсів – цікаві зустрічі, практичні завдання, обговорення, до яких долучаються й наші колеги по консорціуму.