Цифрова епоха вимагає нових правил гри: майстер-клас від стейкхолдерки, що поєднав освіту та бізнес

Цифрова епоха вимагає нових правил гри: майстер-клас від стейкхолдерки, що поєднав освіту та бізнес

У рамках реалізації проєкту відбувся надзвичайно актуальний майстер-клас на тему: «Педагог як бренд: освіта + бізнес». Це захід зібрав викладачів і студентів  усіх спеціальностей, зацікавлених у кар’єрному зростанні та підприємництві в освітній сфері.

Майстер-клас провела Тетяна Кучеренко – випускниця Горлівського інститутуіноземних мов (2018), успішна освітня менеджерка та яскравий приклад професійної реалізації. Пані Тетяна є директоркою Першої Української Школи (м. Київ), переможницею конкурсу World’s Best School Prizes (2024), фіналісткою Global Teacher Prize Ukraine (2021), проєктною менеджеркою у «Всеукраїнська школа онлайн», тренеркою Нової української школи, авторкою курсів («Креативний штучний інтелект», «AI VS World»)

Модерувала майстер-клас Ірина Скляр, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української філології.

Ключовим акцентом майстер-класу стало питання: «Які навички сьогодні цінуються на ринку праці та перетворюють викладача на успішний бренд?»

Стейкхолдерка зазначила, що в епоху цифрової трансформації лише академічних знань недостатньо. Сучасний викладач, окрім глибокої предметної експертизи, повинен володіти високим рівнем цифрових навичок та компетентностей. Особливо цінними є:

  • вміння інтегрувати інформаційні технології в освітній процес (як це передбачено і нашим проєктом DigiFLEd);
  • здатність створювати персоналізований освітній контент з використанням цифрових інструментів;
  • навички просування та «упаковки» своїх освітніх послуг (персонального бренду) у цифровому просторі.

За словами Тетяни Кучеренко, викладачі, які інвестують у свій цифровий та особистий бренд, не просто залишаються конкурентоспроможними, а й отримують значно ширші можливості для співпраці та зростання доходів як в академічному, так і в бізнес-середовищі.

Учасники майстер-класу — викладачі, студенти та аспіранти — отримали практичні поради щодо створення сильного професійного іміджу та ефективного використання цифрових платформ для розвитку власного освітнього бізнесу.

Майстер-клас став важливим кроком у запровадженні інноваційних підходів до підготовки сучасного викладача, здатного до лідерства та ефективного використання цифрового потенціалу.

Владислав Ванда