У рамках реалізації проєкту відбувся надзвичайно актуальний майстер-клас на тему: «Педагог як бренд: освіта + бізнес». Це захід зібрав викладачів і студентів усіх спеціальностей, зацікавлених у кар’єрному зростанні та підприємництві в освітній сфері.
Майстер-клас провела Тетяна Кучеренко – випускниця Горлівського інститутуіноземних мов (2018), успішна освітня менеджерка та яскравий приклад професійної реалізації. Пані Тетяна є директоркою Першої Української Школи (м. Київ), переможницею конкурсу World’s Best School Prizes (2024), фіналісткою Global Teacher Prize Ukraine (2021), проєктною менеджеркою у «Всеукраїнська школа онлайн», тренеркою Нової української школи, авторкою курсів («Креативний штучний інтелект», «AI VS World»)
Модерувала майстер-клас Ірина Скляр, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української філології.
Ключовим акцентом майстер-класу стало питання: «Які навички сьогодні цінуються на ринку праці та перетворюють викладача на успішний бренд?»
Стейкхолдерка зазначила, що в епоху цифрової трансформації лише академічних знань недостатньо. Сучасний викладач, окрім глибокої предметної експертизи, повинен володіти високим рівнем цифрових навичок та компетентностей. Особливо цінними є:
- вміння інтегрувати інформаційні технології в освітній процес (як це передбачено і нашим проєктом DigiFLEd);
- здатність створювати персоналізований освітній контент з використанням цифрових інструментів;
- навички просування та «упаковки» своїх освітніх послуг (персонального бренду) у цифровому просторі.
За словами Тетяни Кучеренко, викладачі, які інвестують у свій цифровий та особистий бренд, не просто залишаються конкурентоспроможними, а й отримують значно ширші можливості для співпраці та зростання доходів як в академічному, так і в бізнес-середовищі.
Учасники майстер-класу — викладачі, студенти та аспіранти — отримали практичні поради щодо створення сильного професійного іміджу та ефективного використання цифрових платформ для розвитку власного освітнього бізнесу.
Майстер-клас став важливим кроком у запровадженні інноваційних підходів до підготовки сучасного викладача, здатного до лідерства та ефективного використання цифрового потенціалу.












