Знайшли підтримку дві проєктні заявки від Горлівського інституту іноземних мов за грантовою пропозицією другого етапу проєкту від Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів IREX «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність».
Кафедра вітчизняної та зарубіжної історії підготувала заявку під назвою «Стоп інструменталізації історії», завданням проєкту буде аналіз програм і підручників курсу “История Отечества“, за якими працюють школи т.зв. «ДНР», з метою виявлення спотворених фактів історії і формування критичного ставлення до спроб використати історію як інструмент політичної гри.
Кафедра української філології у співпраці з колегами з Сумського педагогічного університету запропонували проєкт під назвою «Вчительський медіа-кампус», метою якого є поширення наукового підходу до медіаграмотності через співробітництво у сфері філології між закладами вищої освіти та участь у спільних науково-освітніх заходах.
Нагадаємо, що з 2019-2020 н.р. ГІІМ тісно співпрацює з IREX in Ukraine над реалізацією масштабного проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який триватиме у 2020-2021 н.р. Проєкт упроваджується в закладах загальної середньої та вищої освіти за підтримки Посольства США та Посольства Великої Британії в Україні у партнерстві з Міністерством освіти України та Академією української преси. Першою ланкою цього проєкту став п’ятитижневий англомовний курс «Very verified: a Course on Media Literacy» у вересні-жовтні 2019 року.
Далі група викладачів кафедр української філології, вітчизняної та зарубіжної історії та англійської філології та перекладу пройшли навчання на організованих IREX школах, як інтегрувати компонент медійної грамотності та критичного мислення у навчальні дисципліни для майбутніх вчителів, і активно впроваджують отримані знання та навички.
Поточний етап проєкту передбачає практичну інтеграцію модулів з медійної грамотності в освітній процес.