Самостійна робота здобувачів, фактичне навантаження, індивідуальна освітня траєкторія та вільний вибір дисциплін
Навчання за освітньою програмою
Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти, академічна доброчесність
Академічна та професійна кваліфікація викладачів ЗВО
Безпечністьо світнього середовища та рівень задоволеності здобувачів освітньою, організаційною, інформаційною, консультативною, соціальною підтримкою в ЗВО
Залученість здобувачів вищої освіти до забезпечення якості освітньої програми (ОП)
Загальні результати моніторингу здобувачів вищої освіти за ОП:
Середня освіта (Українська мова і література). Психологія , Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія , Середня освіта (Історія, англійська мова і література)
Викладання за освітньою програмою
Академічна доброчесність (науково-педагогічні працівники)
Залученість науково-педагогічних працівників до забезпечення якості освітньої програми
Загальні результати моніторингу науково-педагогічних працівників за ОП
Середня освіта (Українська мова і література). Психологія , Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія , Середня освіта (Історія, англійська мова і література)
Загальні результати поточного моніторингу (грудень 2019) | |
1 курс |
|
2 курс |
Переглянути |
3 курс |
|
4 курс |
Результати моніторингу (квітень – травень 2020) |
|
Організація проведення та проходження практичної підготовки студентів ГІІМ | |
Результати опитування випускників-стейкхолдерів | |
Звіт про результати опитування здобувачів-магістрантів, які долучились до процесу модернізації ОП | |
Участь здобувачів у модернізації ОП |
Заходи із забезпечення якості вищої освіти та якості освітнього процесу (2019-2020р.) | |
Звіт про роботу відділу_грудень 2020 |
Результати моніторингу 2021 | |
Регіональний моніторинг | Переглянути |
Кращий науковець 2021 | Переглянути |
Результати моніторингу 2022 | |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти
|
Переглянути |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти |
Переглянути |
Звіт з опитування «Якість освітньої компоненти (дисципліни) за вільним вибором здобувача (ДЗВ)»
|
Переглянути |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти Критерій «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність» |
Переглянути |
Звіт про результати опитування здобувачів вищої освіти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ факультету романо-германських мов відповідно до критеріїв оцінювання якості освітніх програм, визначених Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти Критерій «Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми» |
Переглянути |
Кращий науковець 2022 | Переглянути |
Результати моніторингу 2023 | |
Результати опитування здобувачів. Середня освіта (Українська мова і література). Психологія. Другий (магістерський) освітній рівень. | |
Критерій «Структура та зміст освітньої програми» |
Переглянути |
Критерій «Навчання за освітньою програмою» | Переглянути |
Критерій «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність» | Переглянути |
Критерій «Людські ресурси» | Переглянути |
Критерій «Освітнє середовище та матеріальні ресурси» | Переглянути |
Критерій «Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми» | Переглянути |
Результати опитування стейкхолдерів освітньої програми 014 Середня освіта (Українська мова і література). Психологія | |
«Викладання за освітньою програмою» | Переглянути |
«Залученість науково-педагогічних працівників до забезпечення якості освітньої програми» | Переглянути |
«Академічна доброчесність (науково-педагогічні працівники)» | Переглянути |
«Опитування стейкхолдерів (роботодавці)» | Переглянути |
Результати опитування здобувачів. Освітня-наукова програма: Історія та археологія. Третій (освітньо-науковий) освітній рівень. | |
Результати опитування здобувачів. Освітня-наукова програма: Історія та археологія. Третій (освітньо-науковий) освітній рівень. | Переглянути |
«Якість освітньої компоненти (дисципліни) за вільним вибором здобувача (ДВВ)» | Переглянути |
«Звіт про результати опитування стейкхолдерів-випускників_2022-2023 н.р.» | Переглянути |
Загальний рейтинг науково-педагогічних працівників за результатами опитування «Викладач очима здобувача» (01.04.2023-01.06.2023) | Переглянути |
Інструменти моніторингу реалізації стратегії розвитку зво в умовах невизначеності | Переглянути |
Звіт про результати онлайн-опитування «Практика очима студентів» |
|
ОПП 053 Психологія | Переглянути |
ОПП Германські студії: лінгвістика, літератур | Переглянути |
ОПП Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови | Переглянути |
ОПП Середня освіта (Історія). Психологія | Переглянути |
ОПП Філологія. Переклад (англійська та німецька / французька мови) | Переглянути |
ОПП Середня освіта (Українська мова і література). Психологія | Переглянути |
Результати онлайн-опитування «Інститут очима першокурсників» | Переглянути |
Кращий науковець року | Переглянути |
Результати моніторингу 2024 | |
⠀ | |
Результати опитування здобувачів. ОПП Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література). Психологія 25.01.2024 – 01.02.2024 | |
Критерій «Структура та зміст освітньої програми» | Переглянути |
Критерій «Навчання за освітньою програмою» | Переглянути |
Критерій «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність» | Переглянути |
Критерій «Людські ресурси» | Переглянути |
Критерій «Освітнє середовище та матеріальні ресурси» | Переглянути |
Критерій «Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми» | Переглянути |
⠀⠀ | |
Звіт про результати онлайн-опитування «Практика очима студентів» | Переглянути |
⠀⠀ | |
Результати опитування стейкхолдерів. ОПП Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література). Психологія 23.09.2024 – 01.10.2024 | |
⠀Звіт про результати опитування потенційних роботодавців Горлівського інституту іноземних мов | Переглянути |
⠀ | |
Результати онлайн-опитування «Інститут очима першокурсників» | Переглянути |
⠀ | |
Викладач очима студентів | Переглянути |
⠀ | |
Результати опитування здобувачів. ОПП Середня освіта (Українська мова та література). Психологія 25.01.2024 – 01.02.2024 | |
Критерій «Структура та зміст освітньої програми» | Переглянути |
Критерій «Навчання за освітньою програмою» | Переглянути |
Критерій «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність» | Переглянути |
Критерій «Людські ресурси» | Переглянути |
Критерій «Освітнє середовище та матеріальні ресурси» | Переглянути |
Критерій «Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми» | Переглянути |
⠀ | |
Результати опитування стейкхолдерів. ОПП Середня освіта (Українська мова та література). Психологія 22.04.2024 – 30.04.2024 | |
Звіт про результати опитування потенційних роботодавців Горлівського інституту іноземних мов | Переглянути |
⠀ | |
Звіт про результати онлайн-опитування «Практика очима студентів» 04.11-11.11.2024 | Переглянути |
⠀ | |
ЗВІТ про результати анонімного онлайн-опитування здобувачів вищої освіти щодо дотримання корпоративної культури Горлівського інституту іноземних мов у період із 16.04. – 28.04.2024 | Переглянути |