Одним із напрямів удосконалення освітнього процесу є залучення до нього наших стейкголдерів, практиків відповідних галузей. Значні можливості тут надає предметно-тренувальний практикум, який уперше включено до робочого плану VІІ семестру. В цьому на особистому досвіді переконалися здобувачі освітньої програми Середня освіта (Історія, англійська мова і література) (гр.401а) та освітньої програми Середня освіта (Історія). Психологія (гр. 402а), для яких практикум проводив учитель історії ліцею Educator (м. Київ), автор, ведучий програми «Неістфак» на Еspreso.tv. В.Л. Штегельський. Його студентське життя починалося в нашому інституті, а в 2014 р., в умовах збройного конфлікту, він перевівся до Сумського національного педагогічного університету, який успішно й завершив. Сфери професійної діяльності В.Л. Штегельського – робота вчителем історії в школі м. Мирноград, участь у конкурсах і тренінгах, активна громадська діяльність, зокрема, – участь у знаковому проєкті «Окупація очима підлітків» і, як результат, – включення до ТОП-50 кращих учителів України в 2021 році.
На заняттях з предметно-тренувального практикуму було розглянуто коло практичних питань конструювання уроку історії, основних стратегій та форм оцінювання учнів, проєктного навчання тощо. Впевнені, що це початок нашої плідної систематичної співпраці.
Продовжено співпрацю з представниками туристичної агенції «Лазурит». Так, 9 грудня слухачі Школи гіда «прогулялися» підземними лабіринтами шахти м. Соледар. Віртуальний тур «Шлях, позначений сіллю» нам запропонували Я. В. Синиця та М. В. Кулішов. Здобувачі ознайомилися з новими підходами в організації екскурсійної діяльності. Значення цього віртуального туру значно зросло та актуалізувалося сьогодні, в умовах повномасштабної війни, коли Соледар опинився в центрі бойових дій і зазнав серйозних руйнувань. Автори туру запрошують усіх бажаючих відвідати такі знайомі мешканцям Донбасу локації, частину з яких, на жаль, вже безповоротно втрачено – https://saltway.in.ua/saltway-vr/.