20 січня 2023 року успішно завершилася державна атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, які навчалися за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Історія). Психологія» й водночас були учасниками міжнародного проєкту Еразмус + «Академічна протидія гібридним загрозам» («Academic Response to Hybrid Threats» Erasmus+ Capacity Building Project WARN 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP).
Особливістю випуску цього року стало те, що вперше здобувачі вищої освіти мали можливість опанувати новий курс – «Історія та гібридні загрози», який було розроблено викладачами кафедри вітчизняної та зарубіжної історії відповідно до завдань проєкту. Тематика курсу спрямована на висвітлення питань визначення поняття «гібридні загрози», їх сутності, розпізнавання та ефективної протидії. Основна частина присвячена розвінчанню історичних міфів, створених радянською та російською історіографією. По завершенню курсу здобувачами підготовлено індивідуальні історико-педагогічні дослідження, частина з яких містить методичну складову з аналізом можливостей використання досліджуваного матеріалу в шкільному курсі історії.
Наприкінці минулого року у рамках виконання проєкту також було організовано й проведено курси підвищення кваліфікації з навчального модуля «Україна в геополітичному протистоянні початку ХХ століття» (автор – професор Докашенко В.М.). 10 слухачів курсу, більшість із яких працює у галузі освіти, отримали відповідні свідоцтва.
Отримані знання та вміння наші випускники «понесуть» у шкільні аудиторії, педагогічні та інші колективи, що сприятиме підвищенню рівня стійкості до гібридних загроз нашого суспільства. Це, в свою чергу, дозволяє нам говорити про успішне досягнення головної мети проєкту.