Грудневе засідання Вченої Ради інституту розпочалася з урочистостей.
Так, подяку від директора та подарунки від колег за плідну багаторічну працю на освітянській ниві – 45 років, з них 35 – в ГІІМ – отримала старший викладач секції німецької мови кафедри германської філології Вікторія Миколаївна Врюкало (випускниця Горлівського інституту іноземних мов 1981 року).
Були оголошені переможці конкурсу «Науковець 2021 року».
Кращі науковці року були нагороджені почесними грамотами:
1 місце – Архіпова І.М., кандидат філологічних наук, доцент кафедри германської філології (685 балів);
2 місце – Докашенко Г.П., доктор історичних наук, професор кафедри вітчизняної та зарубіжної історії (666 балів);
3 місце – Докашенко В.М., доктор історичних наук, професор кафедри вітчизняної та зарубіжної історії (597 балів).
У числі нагороджених за рейтинговими показниками наукової діяльності були й переможці за номінаціями:
«Молодий науковець» (кращий науковець року, віком не старший 35 років, який має найбільшу кількість балів за «Рейтинговими показниками наукової роботи») – Єфімов Д.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики викладання.
«Прорив року» (кращий науковець року, який має найбільшу різницю балів за «Рейтинговими показниками наукової роботи» за минулий та поточний роки) – Архіпова І.М., кандидат філологічних наук, доцент кафедри германської філології.
«Наставник молоді» (кращий науковець року, який має найбільшу кількість балів за керівництво науковою роботою здобувачів) – Несторук Н.А., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики викладання.
Також подяками були відзначені молоді викладачі-стажисти. Вони отримали поради від викладачів-професіоналів.
Від щирого серця вітаємо всіх колег з їхніми здобутками!
Бажаємо їм творчої наснаги, натхнення, сил та енергії для подальшої наукової діяльності. Нових відкриттів та неперевершених наукових звершень! Нехай підґрунтям плідної професійної діяльності буде міцне здоров’я та удача, натхненна думка й підтримка близьких!
Продовжилося засідання Вченої ради обговоренням питань порядку денного.