Підсумкова піврічна нарада менеджерів проєкту DigiFLEd

Підсумкова піврічна нарада менеджерів проєкту DigiFLEd

Питання порядку денного:

  1.  Затвердження Плану сталого розвитку проєкту (Sustainability Plan),
  2.  Стратегії забезпечення якості проєкту (Quality Assurance Strategy )
  3. Затвердження оновлення дизайну сайту проєкту.
  4. Обговорення структури порівняльного звіту (Benchmarking report)
  5. Обговорення підсумків навчального візиту в Ірландію та підготовка до навчальних візитів в Грецію та Фінляндію.
  6. Різне.

План сталого розвитку проєкту (Sustainability Plan)

Наталія Олійник, координаторка проєкту з ХНУ Каразіна представила план Сталого розвитку проєкту. План був розроблений спільно координатором проєкту та національним координатором.

Основна мета Плану сталого розвитку та використання досягнень полягає в тому, щоб окреслити стратегію, заходи та ресурси, необхідні для забезпечення збереження результатів та переваг проекту після його завершення. Цей план включає дії з поширення результатів, інтеграції їх у наявні структури, сприяння співпраці, забезпечення фінансування та максимізації сталості та суспільного впливу проекту. DigiFLEd підтримуватиме свою діяльність та результати як під час запланованого терміну, так і після завершення проекту. Заходи для досягнення сталості будуть обговорюватися під час координаційних зустрічей і реалізовуватись усіма партнерськими університетами, використовуючи всі доступні засоби. Консорціум буде аналізувати стратегію та адаптувати її відповідно до рівня реалізованих заходів та нових ініціатив, започаткованих проектом.

Адресуючи наступні цілі сталого розвитку, DigiFLEd прагне створити тривалий позитивний вплив на учасників проекту та громади, а також досягти ефективності результатів проекту:

  • визначити та забезпечити ресурси, включаючи фінансову, людську та інфраструктурну підтримку, для продовження діяльності проекту після його завершення;
  • зміцнити потенціал учасників проекту для подальшої реалізації та підтримки діяльності проекту навіть після завершення його терміну дії;
  • залучити ключових зацікавлених сторін, включаючи державні агентства, навчальні заклади, промислових партнерів та громадські організації, для продовження підтримки та реалізації ініціатив проекту;
  • забезпечити інтеграцію результатів проекту у відповідні політики та рамкові документи на місцевому, національному та міжнародному рівнях для підтримки зусиль зі сталого розвитку;
  • сприяти передачі знань, навичок та найкращих практик, отриманих через проект, відповідним зацікавленим сторонам для забезпечення постійного розвитку потенціалу;
  • встановити механізми моніторингу та оцінки стійкості результатів проекту з часом та внесення коректив за потреби для підтримання ефективності;
  • продовжувати поширювати результати проекту, отримані уроки (ноу-хау) та найкращі практики через різні канали для максимального впливу та сприяння реплікації;
  • сприяти міжнародній співпраці між партнерами ЄС та України та створити надійну професійну мережу партнерства.

План докладно описує методологію досягнення сталого результату, обсяг очікуваного впливу на індивідуальному, інституційному, місцевому, національному та міжнародному рівнях, інструменти досягнення сталості, цільові групи та стейкхолдерів, засоби вимірювання впливу проєкту, зокрема кількісні та якісні показники.

План деталізує всі дії та заходи проєкту, які мають стосунок до сталості результатів. План також містить форми анкет- відгуків на проведені заходи.

Менеджери висловили задоволення якістю підготовленого плану та затвердили план Сталого розвитку проєкту.

Стратегія забезпечення якості (Quality Assurance Strategy )

Відповідальні за WP 4 – (Якість) представили Стратегію забезпечення якості, яка була розроблена для забезпечення високоякісних результатів, зокрема в розробці та впроваджені нових університетських та відкритих онлайн-курсів на основі ІКТ. Основна мета стратегії — сприяти управлінню проектом і направляти всіх партнерів у питаннях оцінки та якості. Досягнення мети передбачає виконання наступних завдань:

  • Встановлення механізмів моніторингу та оцінки: забезпечення відповідності діяльності та результатів проєкту встановленим стандартам якості та цілям шляхом регулярного моніторингу, оцінки та зворотного зв’язку;
  • Підтримка гнучкого управління проєктом: ефективно реагувати на зміни та виклики в проектній діяльності, впроваджуючи оперативні коригувальні заходи;
  • Відстежування виконання проекту: документування ходу проведення заходів, із дотриманням погоджених часових рамок, бюджету та обсягу.
  • Оцінка ефективності проекту: ефективності процесів управління та реалізації проекту.
  • Сприяння безперервному вдосконаленню: збирати відгуки, аналізувати дані та запроваджувати коригувальні дії, якщо це необхідно для покращення виконання проекту.

Інтегруючи ці елементи, Стратегія забезпечення якості зумовлює успішну реалізацію проекту та отримання високоякісних результатів, які відповідають цілям проекту. Цей комплексний підхід передбачає встановлення стандартів якості, постійний моніторинг, гнучке управління та постійне вдосконалення для підтримки найвищих освітніх стандартів.

Оновлений дизайн сайту.

Представник Університету Мейнут, доктор Емануєль Кіпрайос, представив остаточну версію дизайну сайту проєкту, ознайомив присутніх з рубриками та змістом сайту. Менеджери університетів схвалили та затвердили зміни.

Структура звіту про порівняльний аналіз (Benchmarking Report)

Національна координаторка проєкту Наталія Олійник представила структуру звіту про порівняльний аналіз (Benchmarking Report), яким передбачено:

– визначення конкретних сфер та критеріїв, що використовуються для порівняльного аналізу ( наприклад, академічні програми, адміністративні процеси, студентські служби та зусилля з інтернаціоналізації);

-аналіз практик кожного університету за визначеними критеріями:

– управління/регулювання в партнерських університетах ЄС порівняно з університетами в Україні;

– академічні програми: розробка навчального плану FL, методології навчання, методи оцінювання;

– адміністративні процеси: забезпечення якості, розподіл ресурсів, технічні передумови та технічна підтримка тощо.

– студентські послуги: допоміжні служби, позааудиторна робота, залучення студентів

– зусилля з інтернаціоналізації: партнерства, програми обміну, мультикультурні ініціативи

-вивчення найкращих практик використання інструментів ІКТ у викладанні іноземних мов (Ірландія, Греція, Фінляндія) – на основі лекцій під час навчальних візитів, екскурсій кампусом, інтерв’ю із зацікавленими сторонами під час візитів та університетських (інтранет) документів, якими партнери з ЄС погодяться поділитися;

– визначення практик, які є  особливо ефективними чи інноваційними.

– обговорення спільних проблем, які спостерігаються в університетах і визначення можливостей для вдосконалення практик на основі порівняльного аналізу.

Мета звіту порівняльного аналізу полягає в тому, щоб запропонувати дієві рекомендації для університетів-партнерів з України, адаптовані до наших конкретних умов та найкращі практики, які можуть бути використані у ЗВО України при розробці курсів DigiFLEd, протягом і після завершення проекту. В результаті порівняння і аналізу даних будуть запропоновані конкретні кроки для впровадження рекомендованих практик, включаючи потенційні ресурси та часові рамки – протягом і після завершення життєвого циклу проекту.

Підсумки навчального візиту в Ірландію та підготовка до навчальних візитів в Грецію та Фінляндію.

Менеджери висловили подяку Університету Мейнут та особисто менеджеру команди проєкту, доктору Емануєлю Кіпрайосу за високу якість підготовки та проведення навчального візиту. За результатами візиту відповідальними за якість була підготовлена анкета в Гугл формі, яку заповнили всі учасники. Відповідальні за підготовку навчального візиту підготують звіт про проведення заходу до 30.07.2024

Менеджерка команди проєкту з Університету Західної Македонії  Домна Мікаіл презентувала програму навчального візиту до Греції 24-28.07.2024, надала поради учасникам щодо підготовки до поїздки.

Відповідальні за підготовку навчального візиту до Університету Тампере, Фінляндія, презентували програму візиту і тематичний план тренінгів, попросили учасників реєструватися для візиту, пообіцяли надіслати всім запрошення на початку липня.

Владислав Ванда