МАГІСТРАТУРA

МАГІСТРАТУРA

ФАКУЛЬТЕТ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКИХ МОВ

Германські студії:  лінгвістика, літературознавство, перекладознавство (2023)

ПРОЄКТ 2025

Германські студії:  лінгвістика, літературознавство, перекладознавство (2023)

Германські студії:  лінгвістика, літературознавство, перекладознавство (2023) ПРОЄКТ

Рецензія Боброва Л.

Германські студії:  лінгвістика, літературознавство, перекладознавство (2020)


Романські студії: лінгвістика, літературознавство, перекладознавство (2020)


Лінгводидактичні стратегії  навчання англійської мови, другої мови (2023)

ПРОЄКТ 2025

Лінгводидактичні стратегії  навчання англійської мови, другої мови (2023)

Лінгводидактичні стратегії  навчання англійської мови, другої мови (2023) ПРОЄКТ

Лінгводидактичні стратегії  навчання англійської мови, другої мови (2022)

Лінгводидактичні стратегії  навчання англійської мови, другої мови (2020)

Рецензія ФРГМ 014 Середня освіта Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови

Рецензія ФРГМ 014 Середня освіта Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови

Рецензія Кабанець М.

Рецензія Тоцина Л.

ФАКУЛЬТЕТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА МОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Англійська мова та зарубіжна література. Міжкультурна комунікація

ПРОЄКТ 2025

Рецензія Бельмаз Я.М.

Відгук Великородна П.Р.

Відгук Гладиш Л.А.


Історія та громадянська освіта

ПРОЄКТ 2025

Відгуки


Середня освіта  Історія англійська мова і література


Середня освіта (Історія)  Психологія

Особливістю освітньої програми 014. Середня освіта (Історія). Психологія стала участь в проєкті Еразмус “Академічна протидія гібридним загрозам” WARN (2019-2024 рр.), яка передбачала розробку нових курсів “Гібридні загрози та комплексна безпека”, “Історія та гібридні загрози”, а також модернізацію курсів “Історія міжнародних відносин”, “Україна в геополітичному протистоянні початку ХХІ ст.”, “Методика та організація соціально-психологічних та громадських тренінгів”. З вказаними курсами можна ознайомитися в рубриці “Навчально-методичне забезпечення” посиланням

Середня освіта (Історія)  Психологія

Середня освіта (Історія)  Психологія ПРОЄКТ

Рецензія 1

Рецензія 2

Відгук 1

Середня освіта (Історія )  Психологія


Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія

Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія

Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія ПРОЄКТ

Протокол 1

Протокол 2

Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія

Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія ПРОЄКТ

Протокол 1

Протокол 2

Середня освіта (Мова і література (англійська)). Психологія

2018

Сіденко Ю.О.

Дьячок Н.В.

Бельмаз Я.М.

Ромашко Ю.М.

Гладиш Л.А.

Філіппова І.Г.

Рассоха К.

Сидорова А.

Гарна С.Ю.

(відгуки та рецензії на ОПП відправляти на пошту гаранта o.krut@forlan.org.ua)


Практична психологія

ПРОЄКТ 2025

Відгук Доля І.

Відгук Федоров С.І.

Практична психологія

Практична психологія ПРОЄКТ

Практична психологія

Рецензія Ромашко Ю.М

Відгук Стуліка О.Б.


Мовно-літературні студії (українська та західноєвропейська мови)

ПРОЄКТ 2025

Відгук Шевченко Ю.В.

Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова і література)

Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова і література)

Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова і література)


Середня освіта (Українська мова і література). Психологія

2024
2024 ПРОЄКТ

Протокол 2
Виписка з протоколу № 1/06.24 засідання робочої групи з модернізації освітніх програм
Протокол 1

2023
2023 ПРОЄКТ

Протокол 1

Протокол 2

2022

Протокол 1

Протокол 2

2020
2018

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Іванова С.О.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Семеног О.М.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Сіденко Ю.О.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Пойда О.С.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Гарна С.Ю.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Голубцова О.О.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Терехов Є.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Сафонова Н. М.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Яланська С.П.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Ковпік С.І.

РЕЦЕНЗІЯ ОП УП Мосяженко В.Ю.

(відгуки та рецензії на ОПП відправляти на пошту гаранта y.goloborodko@forlan.org.ua)


Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови (українська, російська)

Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови (українська, російська) (2023) ПРОЄКТ

Лінгводидактичні стратегії навчання англійської мови, другої мови (українська, російська)


Переклад і міжкультурна комунікація (англійська, німецька або французька мови)

ПРОЄКТ 2025

Рецензія Шлапаков О.С.

Рецензія Єпанов М.А.

Відгук Федчун К.С.

Переклад і міжкультурна комунікація (англійська, німецька або французька мови)

Рецензія Блинова І.А.

Рецензія Єпанов М.А.

Рецензія Панченко О.І.

Рецензія Шлапаков О.С.

Переклад і міжкультурна комунікація (англійська, німецька або французька мови)

Рецензія 1 ФСМК Переклад і міжкультурна комунікація (англійська, німецька або французька мови)

Рецензія 2 ФСМК Переклад і міжкультурна комунікація (англійська, німецька або французька мови)

Рецензія 3 ФСМК Переклад і міжкультурна комунікація (англійська, німецька або французька мови)

Рецензія 4 ФСМК Переклад і міжкультурна комунікація (англійська, німецька або французька мови)


Сучасні філологічні студії: українська, англійська або російська мови і літератури


Філологічні студії в контексті кроскультурного діалогу (українська мова та література, польська мова, переклад).

ПРОЄКТ 2025

Владислав Ванда